fredag 19 februari 2010

nu är allt som det ska vara igen

jag har en ny dator! :) Say hello to my little friend *skrockar*, her name is Äppelmos. Eller nej, Green Delicious! Äh, hon heter inget. Miss NoName helt enkelt. Men hon är en Apple såklart. En Macbook Pro. Hon kan stickblogga utomordentligt bra, vänta bara och se.

*hämtar morgonkaffet*

Så vad har jag att berätta idag då? Jag väntar fortfarande på mitt Rowangarn som ska bli en kofta till Tilde. Jag har väntat tålmodigt innan, men nu börjar jag bli otålmodig. Otålig? Men jag biter ihop. Var in på Umbra igår och skaffade mig mer stickor iaf. 2.5 och 3.0 - jag som trodde att jag aaaaaldrig skulle sticka med stickor under 7.0 *hahahaha*

Ska dricka mitt kaffe nu och undra vad som hände med gröten... varför har jag inte gjort min morgongröt? O.o

Inga kommentarer: