söndag 25 april 2010

världens bästa Linda

Ikväll kom bästa Linda förbi och med sig hade hon min plastpåse. Plastpåsen hon virkade till mig (mig mig miiig!) av det ytterst lyxiga plastgarnet som jag shoppade på Lanzarote. I plastpåsen låg dessutom en väldigt väldigt fin överraskning.
ÄKTA lyxgarn, (färgat?) spunnet av Linda - herselfe! Titta!




Vad jag gjort som gör att jag förtjänat detta, det förtäljer inte storyn. Men tydligen något bra :)

Tack älskade älskade Linda, du är bäst i hela världen!
Och skriv gärna i kommentaren vad det är för garn - jag har helt glömt. Mjukt och shiny är det iaf!

2 kommentarer:

mc-chick sa...

tihi äsch då :-)

det är bfl-ull som jag färgat med ullfärg från zenit.

Jag tänkte ju att du skulle förstå innebörden av LYXgarn... hihihi

puts o krom :-)

The Willow Fairy sa...

Hej - jag vill veta mer om dig så titta in till mig och hämta Awarden som ligger och väntar på dig...