söndag 18 april 2010

denna ständiga otrohet, I say

Idag var jag och Linda i Öjaby och tittade på garn och annat. Det finns (tydligen?) en tjej som har en internetshop med garn och tillbehör, som också bor här i växjö. Hon hade över dagen sin försäljning i en liten stuga i Öjaby. Dit var vi ju såklart tvungna att åka och kika. Det var inte jättemycket garn och inte jättemycket som föll just Mig i smaken, men ett och annat fint nystan fanns där. Stugan delade hon med en annan tjej som pysslade mer med att sälja sina hantverk. Keramik och en del filtat. Jag köpte ett såååå fint armband som hon stickat och filtat. I love it bit time! Det ser ut som att jag har ett band med oversize nipplar på min handled :)
Titta!!

1 kommentar:

umbra stickspår sa...

kom nu å handla på umbra istället, ÅÅHH vilka färger som kommit i Malabrigo worsted... Och sockgarnet..
Och imon kommer Färgkraft, med en nydesignad färg som heter "umbra", haha!