torsdag 31 december 2009

jag lever och har hälsan

Inte ens kräksjukan tog död på tantNadja. Jag lever och stickar på raggsockan. Första raggsockan fortfarande, då jag inte ens hade kraft att sticka igår. Jag försökte men efter 5 maskor så höll jag på att svimma.

Idag ler livet mot mig - ungefär som dammet och katthåret över hela lägenheten nu när solen skiner in i lyan. Hej Dammsugare!

Fick en hälsning på Facebook idag från min vän Olle, han hade fått sin mössa på posten och hälsade att den var KUNG. Det är ett bra betyg va? :) Han gjorde en beställning på en mössa och jag fick själv bestämma utformning osv. Var riktigt nervös när jag postade den - tänk om han inte skulle gilla den?! Min första "riktiga" mössa dessutom. Men den gick tydligen hem - jippi!

Nehepp, ska sticka vidare! Så det inte hinner bli vår innan raggisarna är klara.

Inga kommentarer: